29 december 2009

en sen morgon med nya kläder

Hej hopp

Kan ni gissa när jag vaknade i morse??? 13.23, kan ni fatta!!! Har inte sovit så länge på århundraden och jag fattar inte varför det blev så länge för så sent gick jag inte och la mig... men, men så är livet.
Men när jag väl pallade mig upp ur sängen blev jag glad när jag gick förbi vår gigantiska posthög som låg på bänken. Där i högen låg nämligen HMs, ELLOS och JOTEX katalogerna, så jag satte mig i soffan och bläddrade igenom alla sidorna och det det verkar lovande till våren. Hittade mycket som jag gillade men dessvärre verkar det som om jag kommer bli fattig om jag köper allt jag gillar. Här är några av kläderna som jag fann fina!!!









HA DET BRA OCH HOPPAS NI OCKSÅ FRÅR ETT BRA NÅTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar