31 juli 2010

Jag är inte Martina xD

Hejsan :D

Det här är martinas kompis Charlotta som skriver. Jag har loggat in på hennes blogg för jag vet hennes lösen :P hihi busigt!
Men jag tänkte bara skriva en liten hälsning till henne.



Martina: Du är min älsta och bästa vänn! Vi har kännt varandra i snart 17 år och vi har alltid varit menade att vara bästa vänner och kommer alltid vara bästa vänner. Vi har aldrig drama mellan oss utan vi hjälper varandra genom våra egna dramor och fighter. Du har hjälpt mig genom så SJUKT mycket grejor och stöttat mig till hundra även fast det var klockan 3.00 på natten och jag ringer och behöver dina råd, du sover men du är ändå klokare änn en uggla med dina råd. Du känner mig ut och in och du säger alltid rätt saker, du vet alltid vad som är bäst. Från svåra beslut på shopping rundan till livsavgörande beslut! Och det är alltid rätt!! Även fast Vi har våra upp och ner så är vi bäst ändå. Men om man tänker, våra upp är bättre änn ALLLT och våra ner är inte alls faliga, typ det värsta är att vi är trötta och orkar inte göra något och bara ligger och döör men det är helt okej ändå! Jag kommer sakna dig så HIMLA mycket när jag åker!!!!! :/
Du är min Bästa vänn och Det skulle inte vara ett liv utan dig!!!!


Jag och martina på Elgö! (vi har gått med i byxlösa klubben :P)

ÄLSKAR DIG SÅ SJUUUKT MYCKET GUMMAN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar