20 september 2011

letter from a mad men (girl)

Detta är ett utdrag av ett massmeddelande som jag skickade till mina fina vänner som jag umgås med. Det är nämligen så att magen håller på att bli sämre i igen och de har rätt att få veta. Men villa som ni ser inte lägga upp hela, det är ju trots allt en blogg som kan ses av vem som helst och vissa grejer är privat. Inte för att det är hemlig eller så, jag vill bara inte skylta med det...

" En summering på mitt babbel är alltså:
1- Jag har fortfarande ont i magen/ stressad
2- Jag är ledsen och känslomässigt upprörd
3- Jag visar det inte så ofta
4- Jag blir svår nådd och kan uppfattas som om jag dissar folk
5- Jag menar det inte!
6- Jag måste prioritera mig och vänta med skola
7- På grund utav magen hindras jag att göra saker jag helst skulle vilja göra
8- Livet suger…!
9- Läkarna hittar inget
10- Jag gräver huvudet under sanden "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar