10 april 2010

LÄXOR????

Hej hopp allt folk i skit vädret.

Kan ni gissa vad jag sitter och gör den näst sista dagen på påsklovet?

Jo, det är så att jag sitter och gör LÄXOR!!!!!! Det är sant! det är nämligen så att jag har lite grejar att få klart innan vi börjar på måndag och som vanligt har jag inte orkat göra det här innan. Men jag har faktiskt varit duktig och nästan läst ut min bok som jag ska göra en presentation om på tisdag. Jag har även nästan gjort klart min affisch till bilden. Jag ska bara få tova att kolla på den och sen måste jag fixa bildstorleken och hoppas att jag inte har gjort fel... men det ska nog lösa sig som alltid. Nu ska jag i alla fall återgå till min läxa så att jag slipper sitta med den på söndag eftersom det är då jag ska sitta och vara jätte deprimerad över att mitt lov är slut!!!!!


Ha det mysigt i det typiska Sverige vädret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar