27 april 2010

miss u brother



hej hopp

Jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat men jag har varit lite nere sen Andreas åkte. Har inte haft någon större lust att skriva någonting egentligen och hoppas att det blir bättre mot helgen då jag ska till älsklings vännen Charlotta!!!! Vi får se vad vi ska hitta på det är inte 100 än vad vi ska göra, men det blir nog super kul! Var och åt med Anna och Simona i dag efter att vi varit på Europahuset med klassen i dag. Besöket var kanske inte det roligaste men VILKET VÄDER!!!!! Om jag ska vara helt ärlig är den här perioden om året den jag älskar allra mest! Jag hatar snö och vinter och är väldigt känslig mot värme (väldigt jobbigt när man är utomlands) så nu är det varken för kallt eller för varmt. HELT PERFEKT!!!

När jag kom hem bestämde jag mig för att slutföra mitt lilla projekt om att ordna upp mina spellistor på Spotify och det tog längre tid en väntat men nu är det nästan klart. Gissar att mamma kommer hem om en liten stund och jag ska därför plocka ut ur diskmaskinen så att hon blir glad. haha Undrar om någon mer brukar plocka ut diskmaskinen för att göra sin mor glad??

Ha det super

2 kommentarer:

  1. kommer sakna honom oxå.. men jag är har för dig :D ialla fall i 4a månader till :D <3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. haha jag tar alltid ut disken för att göra mina föräldrar glada xD haha <3<3<3<3

    SvaraRadera