22 juni 2010

dagen efter

hej hopp
jag bara älskar sol!!! i alla fall när den har bestämt sig för att inte bränna mig. Tjejerna var här i går och vi hade jätte mys, as kul med andra ord. Moa stack lite innan hon skulle iväg på nya äventyr men Simona och Anna stannade till ett. Eftersom det blev sen frukost stor jag nu framför spisen och väntar på att kunna slänga i dagens tidiga middag, Köttbullar... hahah jag älskar det!!!! Tar potatisen och tzatsikin som blev från gårdagens grillning. MUMS!!!
har suttit ute i det underbara vädret och solat och tror faktiskt att jag fått lite färg, jag som alltid brukar bränna mig men nu var jag duktig och tog på mig 20 i solkräm!!!! hahah så klen är jag. men jag måste förbereda min lättbrända hud för sommarens stora event... (hemligt tills vidare ;D) Det kommer bli SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NICE!!!!!!!!!!!!! men nu ska jag fixa maten min för magen skriker av hunger och jag orkar inte plåga den mer.

puss på er knasbollar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar