23 juni 2010

GHAAAA???

hej hopp tänkte bara tala om för er att jag ska dra till Charlottas land om någon över midsommar!!! ska bli SUPER MYS, förra året ägde sönder XD så himla roligt. Hoppas på en repris om man säger så... Nej men lite seriöst nu, jag håller på att packa eftersom jag ska åka om typ en timme och jag har typ ingen aning om vad jag ska ta med mig för 5 dagar????????? Jag vet vilken klänning jag ska ha på midsommar men resten har jag total black out på!!! Man har ju ingen koll på vädret längre. Så det blir nog lite av allt möjligt. nej nu ska jag återgå har lite bråttom nu eftersom jag ska hinna med att äta middag också. GHAAAA!!! vad ska jag ta mig till. haha Hoppas att jag överlever. ha en SUPER DUPER MEGA ULTRA UNDERBAR midsommar nu allihopa!!!!


bild från förra året, knas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar