8 mars 2011

Good Charlotte - Lifestyles of the Rich & Famous


Det jag lyssnar på nu samtidigt som jag klipper ut bilder från tidningar.

Hej hopp kan ni tro det jag är tillbaka!!! Va vad det jag sa, jo att jag skulle vakna upp igen när solen började skina och här är jag nu. Det skulle vara fel av mig att säga att ingenting har hänt sedan det förra inlägget men jag skulle också ljuga om jag sa att jag ska berätta. Man kan väl säga i den kortaste meningen att mitt liv har bestått av en för jävligt jobbig skola och massor av gulliga kompisar på fik och ett oroväckande massa besök på donken. Så sammanfattningen på det som har hänt i mitt liv det senaste veckorna. Vet inte riktigt vad jag ska säga om allt annat, jag håller mig över vattenytan, eller ja jag ligger snarare på en luftmadrass och hoppas att jag inte trillar i!!! Men det visar sig.
Fy, ska vara ärlig och säga att det är lite ångestladdat att ta upp bloggen igen men jag känner ett stort behov av att få skriva av mig, men när jag väl sitter här så finns det ingenting jag vill säga. Kanske är det just det som är meningen också att alla inte ska få veta allt, men vad har jag då kvar att skriva om?! Om jag hade införskaffat mig min systemkamera som fortfarande funderar på att införskaffa skulle jag kunna fota var och varannan dag men så är inte läget. Men jag har en tanke, en lite sprudlande ide som kanske får det hela att bli bättre. Något som kanske uppskattas, eller ja det visar sig väl... Jag lovar i alla fall att det blir personligt och skrivet från hjärtat. Är inte det alls som behövs?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar