16 mars 2011

Hej hopp kan ju börja med att säga att det här är min första inlägg som jag skriver med den nya mobilen! Jag är på väg till skolan och har bara haft en allmänt jobbig morgon. Jag vaknade i tid av att klockan ringde men eftersom pappa stöd i duschen så var det ingen mening med aty gå upp för. Än jag själv kunde komma in i badrumet så jag somnade om, denna gång löpte längre än väntat. Så mina planer for att fota grusades och i stället fick jag luta ned till taget så att jag inte kom forsent till första lektionen. Men det var inte riktogt allt, jag kan ju också säga att jag inte hann skinka mig och är det inte så att jag möter en kille jag känner och där springer jag omkring och ser ut som ett mongo... åka vi får se vad resten av dagen har att erbjuda. Måste ju fota det jag inte gjorde i morse....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar