23 maj 2011

Hej hopp

Sitter just nu på roslagsbanan och väntar på att tåget ska åka i väg. Jag ska nämligen på min första körlektion med bilskolan i dag och jag är så jäkla nervös! Tänk om jag är helt dum i huvudet när det kommer till att köra bil?!?!?!? Jag får lite små panik, men det ska ändå bli skönt att äntligen få komma igång på riktigt. Jag hade ju planerat att köra upp veckan jag fyller år men det kan jag nog glömma! Jag har inte pluggat en ända rad med teori och jag har inge halkbana eller risk ½:an eller vad man nu kallar det. Så med andra ord har jag inte heller en uppkörnings tid vilket betyder inget körkort till midsommar som jag velat ha…… Men världen går ju inte under för det, ja den gjorde ju inte ens det i går trotts att en snubbe som studerat bibeln i typ hela sitt liv sa det!
Ja, jag är lite uppriven som ni kanske märker men det ska nog lösa sig, körningen har ju inte varit prioritet ett om man säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar