12 maj 2011

Helgen infinner sig snart!


Hej hopp Denna dag har varit skola till max! Jag började med ett hylland tal och det gick väl helt okej, jag ska inte klaga. Sen som flera säkert vet så skrev vi nationella prov i engelska B och i och med det är kursen avslutad!!! Mer nice än så kan det inte bli?!
I morgon blir det skola och sen plugg med Matilda och Sara och efter det bär det av mot bion. Super mys kommer det bli och jag hoppas för att allt i världen att vi får något gjort. För jag behöver verkligen få klart alla skoluppgifter som kommer så att jag hinner fixa klart de rester som jag har. Men det ska nog gå bra............ hoppas jag, verkligen.
På lördag blir det också en 18 års fest med tema Cirkus. Ska bli grymt roligt men har inte helt beslutat mig om vilka kläder. Så borde försöka få klart med det idag, då jag jobbar på lördag förmiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar