2 maj 2010

BIL BIL OCH något MER?

hej hopp

Idag har pappi och jag varit ute på vägen!!! haha nej inte stora vägen utan bara ett område där det inte är så många människor och bilar. Helt perfekt för mig nu när jag övningskör. Jag måste säga att jag tycker det är super duper roligt att få köra och an knappt bärga mig till att jag ska få komma ut på den riktiga vägen. Men en ska i taget vi vill ju inte ha några olyckor!!!




Hade lite tråkigt så slängde ihop en lite kul bild i Gimp. Men när jag skulle leta upp en bild som ser ut som den Hondan vi har stötte jag på min BLIVANDE BIL!!!!!!!!!!!
HELT FÖRÄLSKAD!!!! Innan har jag alltid velat ha en mini cooper men den här slog allt så otroligt söt! så här ser den ut.


Den är helt bedårande enligt mig och pluset i kanten är att det är en elbil.
MARTINA+HONDA EV-N= GRÖN KÄRLEK (hihi)


EX drömbil (fast den skulle varit gul men hitta ingen bra bild)


(Liten update angående Andreas. han har nu kommit fram till familjen men jag har inte hunnit pratat med honom. FÖLJ HANS BLOGG: arrivalofdeparture.blogspot.com )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar