11 maj 2010

MIN DAG

Hej hopp

VILKET HELT OTROLIGT SUPER VÄDER!!! Det är första gången på det här året som jag har suttit i solen i bara t shirt och uppdragna leggings. Så oerhört mysigt att jag somnade... haha nej det var nog inte riktigt därför, min dag startade nämligen inte lika mysigt. Den sög redan i går till och med när jag började få huvudvärk och att få huvudvärk då var inte jätte lägligt eftersom jag satt och pluggade till mitt spanska prov som jag skulle ha i dag. Så det fanns inte jätte mycket för mig att göra en att pressa igenom det. Jag gick i alla fall och la mig vid elva med dundrande huvud. Somnade som en liten gris i en lerpöl och när jag vaknade kan man gissa vad som inte hade flugit sin kos... JO den äckliga huvudvärken så jag var inte särskilt pigg på att gå till skolan dör att skriva prov. Men det var bara att släpa sig dit och till min lättad hade gårdagens pluggning gett resultat och det kändes till och med riktigt bra för en gångs skull. Dessvärre hade huvudet blivit värre och som tur hade vi bara två arbetstider efter så det gick bra att sitta hemma. Tur det för jag hade gått hem i vilket fall som helst. När jag väl kom till Stockholms östra (tågstationen) så kändes det nästan som jag skulle spy och jag tänkte för mig själv att huvudvärk suger och att jag inte har haft så har ont på JÄTTE LÄNGE. Och vem tror ni satt på tåget och halvsov då. Haha hatar att sova på tåget men det var knappt några på som tur var. (klockan var typ halv elva) När jag väl kom hem kurrade min mage som ännu inte fått i sig särskilt mycket och när jag fixat snabb lunch bestämde jag mig för att sätta mig i det gudomliga vädret. Jag tog några mysiga bilder med Photo Booth så de lägger jag också upp. Eftersom huvudvärken nästan är borta, det känns bara som en stor klump i huvudet nu ska jag passa på att göra en historia inlämning som ska vara inne imorgon.

Hoppas ni också har det super mysigt och att ni inte har huvudvärk från topp till tå!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar