21 november 2010

Hej hopp ja nu var det dax för ett inlägg, men om jag ska vara ärlig så känner jag inte för det över huvudtaget. Känns så otroligt oinspirerade att skriva om sin tråkiga vardag så som alla andra gör. Har funderat på hur jag ska få min blogg att sticka ut och nu tror jag att jag kanske har kommit på något. Vet inte om det bblir bra men man kan ju alltid testa.



Som några kanske vet så har jag en enorm stor passion för både teckna och skriva så jag tänkte varför inte??? Jag kommer alltså att försöka göra inlägg varje dag men att bloggen övergripande kommer handla om texter jag skriver eller om bilder och foton jag tagit. Något åt det hålet åtminstone, har inte allt uträknat men jag tror att det kan bli lite roligare. så kan väl börja min ''NYA'' blogg med bilder från USA har ju som sagt inte gjort det än så kan ju passa på innan jag glömmer bort det!
so here we go !!!






















1 kommentar:

  1. finiga bider<3

    lägg in lite grejor som du har ritat du som ritar så fint <3

    kram Matilda din kusin :D

    SvaraRadera