11 november 2010

Jasså måste man ha en titel?!


Ja som vanligt så såg vi alla hur bra det gick att uppdatera i USA, hade nästan det på känn faktiskt. Men jag tror inte att jag kommer skriva jätte inlägg för som jag sa så pallar jag det helt enkelt inte... lösningen blir ett jätte inlägg om hur dagarna brukar se ut och sen ett ton vis med bilder. Låter ganska bra va.

Ja som ni kanske förstår så är jag hemma nu, kom hem vid halv elva i går kväll men valde att stanna hemma i dag och det var nog väldigt bra med tanke på att jag först sov till klockan två (mamma kom in och väckte mig) och sedan har jag sovit i soffan typ hela dagen. I morgon bär det av till skolan och ser INTE fram i mot det men jag får väl överleva... Snart är det ju jul lov *blink, blink*

Blä blä känner inte för skola eller snö, men va f*n man bor ju i Sverige! Ska hoppa i duschen nu (håret är inte trevligt efter 16 h på ett ett flyg) har även målat de ej existerande naglarna (alla gick av i USA) i nya nagellacket jag köpte. det är ett mörkt min grön med ett lätt skimmer i färgen, skit snyggt. köpte även ett blått. Senast jag räkna mina nagellack så var jag ägare av 51 stycken!!! LOVE THEM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar