17 augusti 2011

?does the sun still shining?



Hej hopp
Ja kan inte säga att jag ligger på topp när det kommer till bloggandet men va ska man göra....?! (blogga oftare är ett dålig svar) Men om ni undrar över mysko inlägget igår var det för att jag var mer eller mindre super depp!

Anledningen är av två saker: Den första Jag mår fortfarande dålig med magen och all skit, så var och träffade läkaren i förgår på morgonen. Hon sa att nästa steg är att göra en skiktröntgen över hela magen. Vilket jag inte har något emot för jag vill bara må bra igen. Jag inser också nu att jag har mått pissigt i lite mera än 6 månader, KAN NI FATTA DET!!!! Ett jä*la halvår av mitt liv som jag aldrig kommer få tillbaka, under hela min tid som 18 år, hela mitt sista sommarlov.... För tillfället så känns livet inte så himla lyckat om man säger så.




Det andra var för att igår var begravningen av finaste Rebecca (Rebecca Mwakisopile). Det var väldigt fint och vackert och kan inte säga hur mycket hon betydde för så många människor, allt jag kan säga är att hon är saknad, så fruktansvärt mycket! Men det känns ändå på något sätt som ett avslut, eller förhoppningsvis en ny början. Det är kanske som man brukar säga when something ends a new thing begin och jag hoppas att det stämmer. Jag önskar att det här är vändningen jag har väntat på, att det på något sätt börjar gå mot det bättre, utan mera sorg eller förtvivlan, att allt, ja lidande rent ut sagt, ska ta slut och att vi går mot den " nya framtiden".
Jag hoppas av hela mitt hjärta att ljuset ska börja tränga igenom molnen så att vi än en gång kan få se solen lysa på oss...

2 kommentarer:

  1. Solen kommer aldrig någonsin skina starkt utan vår älskade Rebecca...

    SvaraRadera