5 augusti 2011

new world






Lite av mitt senaste inköp. Ett STORT sorry för den urkassa kvaliteten, men jag var bara lat och orkade inte fixa något bättre.
Men i alla fall så har jag och familjen varit på farmors land och fixat "lite" på hennes tomt. Det var grymt mycket men nu är det i alla fall gjort, och jag, mamma och Andreas han till och med ta oss en sväng till affären som ligger i närheten. Det som fick följa med hem är 3 nya nagellack (har jag någonsin visat min samling???) 2 nya bh:ar och trosor och ett par jeans.... och ja, just det en ny rouge som jag hoppas ska funka bra har nämligen sprungit runt osminkad de två senaste dygnen. Ja det var väl allt för ögonblicket, sitter och väntar på att maten ska bli klar och funderar på att sätta på en film. Något förslag på film??? (Vad som helst funkar bra är ju som sagt en film knarkare, och letar alltid nytt och bra att titta på...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar