7 augusti 2011

it's raining men.... oh crap it was just ordinary rain.


Hej hopp
Kan ju inte säga att jag inte är morgon trött, jag sover 12 timmar och vaknar som om jag skulle vara värsta zombieien (heter det så....) Men i alla fall jag sitter nu i soffan och jobbar på en bild i gimp som jag hoppas ska blir bra. Jag avslöjar inget nu men jag har suttit ett bra tag med den igår så om det skiter sig nu så blir jag inte glad.
Men till en annan sak nu också, det regnar!!! har inte regnat på evigheter hahah men nu kanske gräset kan bli lite grönare än vad det är för tillfället... Men jag kanske ska ut och köra med pappa också (måste ringa bilskolan och boka in nya kör lektioner och risken), så vi får se hur det går, men det ska nog inte vara några som helst problem.
Och för att byta samtalsämne ytterligare en gång så har jag varit och shoppat med mamma igår. Jag rensade ju ut typ hela min garderob i förgår så nu har jag fyllt på med lite nytt. Det behövdes ju om man säger så... Men nu ska jag antingen fortsätta med bilden eller så ska jag gå och duscha så att man vågar sig ut utanför dörren. Håret är äckligt smutsigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar