15 december 2010

detta är jag!!!


Hej hopp nu tänkte jag bjuda på två texter som jag skrivit på (i eller va säger man...) min kära itouch fårn två tillfällen men från samma helvetes dag...

VARNING!!! GROVT SPRÅK OCH EN PISS FÖRBANNAD MARTINA

Text 1: (jag citerar)
Ahhh va fan!!! jag sitter på tåget och inser att jag raderat all musik som låg på min Itouch och istället lagt in alla jävla jul låtar som fanns på min dator, det vill säga alla låtar som jag hade på datorn. Va fan min morgon är sabbad! Och som det inte var nog med att jag inte får min dagliga dos av morgon musik (rock på högvolym och bara sitta och njuta) så sitter det en jävla idiot, irriterande gubbe (han är typ 40) och sitter och harklar sig var 5 sekund men i stället för att göra det som en normal person så måste han göra massa ljud till så att det bara låter helt jävla absurt!!!!!! Jag tror jag dör och kan lixom inte bara sitta och läsa bok eftersom jag tror att jag ska mörda honom. På grund av det måste jag i stället sitta och lyssna på Carola och hennes jävla låtar.
Gahhhhhhhhhhhhhhh döda mig... Åt helvetet med Carola och cp gubben mittemot mig!!!!!!!!!!!! (låt oss aldrig hamna på samma tåg igen, för då är det någon som kommer få en tidning ned tryckt i halsen och det svär ja på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Tur att man kan avreagera sig genom att skriva annars hade det nog hänt en olycka med en av passagerarna... Dö dö dö dö dö dö DÖ!!!!!!!! Men som tur har jag kommit till universitetet och kommer därför aldrig mer se den lilla irriterande skiten. HA!!!!!

Text 2: (sitter och väntar på systern inne i universitetet (där vid naturhistoriska riksmuseet))

Hej jag heter Martina Himmerstål och jag hatar mitt liv nu känner jag mig missplacerad och bara allmänt cp Hahaha hat på detta men jag tror jag överlever eftersom jag har musik och icopter hahahha


vill bara också klargör att jag var tvär förbannad på första och det var typ den värsta dagen någonsin och jag vill inte att någon ska dö!!!! och ordet cp använder jag bara som uttryck så ta inte illa upp av det... och det sista var jag bara trött och allmänt på dåligt humör!!!!

hoppas i alla fall att detta kan liva upp någons dag genom att läsa hur illa min var...

1 kommentar: