12 december 2010

tänk om det finns så mycket mer

Hej hopp söndag kväll... BLÄ BLÄ BLÄ jag orkar verkligen inte är så oerhört skoltrött att jag tror att jag ska spy på allt men jag överlever... har just dekorerat mina (fula) pepparkakor med härlig rosa glasyr, de blev väl ganska fina men tror inte att jag kommer att baka pepparkakor nästa år... Sitter och kollar på i am legend, älskar den. (zombie & Will Smith, hur mycket bättre kan det bli?!)
Får inte glömma att det är lucia i morgon och gissa vem som ska vara med i skolans luciatåg...? hahah jo jag helt spontant, haha men det ska bli mys! Ska även försöka leta reda på en ny nyårsklänning typ denna vecka men vi får se hur det går, har ju inget jobb fören nästa söndag om inte men boss ringer och har ont om personal, man vet ju aldrig.
Men på Tisdag ska det bli födelsedags party för lilla pappi (pappa fyller 50!!!!) så det kommer typ hem (allt som allt) typ 30 pers till oss så det kommer bli super mys. Men nu ska jag återgå till filmen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar