15 december 2010

detta viste ni inte om mig!!!!

Namn: Martina Erika Mikaelsdotter Himmerstål
Tatueringar: Nej men när jag väl blir 18 så...
Piercingar: hål i öronen

Längd: 163
Skostorlek: 37/38
Hårfärg: blond
Fräknar:ja, men överdrivet många på sommaren!
Motto: ta det för vad det är.
Kär? noop, men den rätta finns där ute någon stans?!
Önskar att jag levde i en sagovärld.
Vilket schampo använder du? olika men enbart det bästa från frisören hahah (men det är sant!!!)
Vilken parfym använder du? använder 3 olika beroende på tillfälle
Vad är du rädd för? att någon ur min närmsta familj ska dö!!!! men sprutor är inte hellet att leka med, för övrigt är jag orädd!
Gillar du att tvätta? haha, fråga min klädhög i mitt rum...
Gillar du berg- och dalbanor? ÄLSKAR DEM!!!!!!! bästa som finns (om man räknar bort mig *blink*)



Senaste...
Filmen du hyrde? hahah jag säg det du.
Filmen du köpte? Aldrig köpt en film...
Låten du hörde: mins ej vilken men någon från nickback
Personen du ringde? mamma
Personen som ringde dig? Andreas (chef från jobbet)
TV-program du såg? The deep
Person du tänkte på? Cahrlotta och magdiz

Favorit...

Låt: ehh ska jag rabbla??? Kryptonite med 3 doors down är en av de absolut bästa mina små bebisar
Sak att göra: rita och tro att jag kan göra vad som helst!
Sport: allt som infattar en boll, men basket är topp
Dryck: COLA i MASSOR!!!!!!!!!!!!!
Kläder: leggins med linne/ tunika och tjocktröja
Film: skräck/ Zombie
Bil: Familjen honda när jag övningskör
Serie: Trueblood, supernaturale, Bleach (anime)

Senaste...

Boken du läste? Damernas Dektektivbyrå
Personen du fick e-mail av? Syrran
Personen du fick brev av? Ingen aning...
Personen du fick sms av? mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans? HELA familjen åt tillsamans för ca 7 månader sen (Andreas är i USA).

Vad har du gjort idag? skolan och pluggat.
Var det kul? nej...
Vad ska du göra imorgon? skola och plugga, inte roligt då heller...
När stiger du upp på morgonen? 6 borde därför sova!
Vad har du på dig? pyjamas!!!
Vad ska du göra ikväll? FÖRSÖKA SOVA!!!!!!!!!
Vad är du allergisk mot? överkänslig mot mygg
Var har du ont? ingenstans, bra det.
Använder du hårspray? noop, eller jo ibland, men ytterst sällan. (ligger i min låda och tar plats)
Kan du stå på händer? nej men har kunnat, tror nu att jag ska bryta nacken!
Håkan Hellström eller The Ark? VERKLIGEN INGEN!!!!!!!!!! BLÄ!!!!!
Salt eller socker? SALT!
Gillar du ketchup? hahah ja.
Är du glad nu? ja ganska men trött så att jag kan spy...
Var du glad igår? om man tänker från förra inlägget så NEJ, men kvällen blev bra...
Vad dansar du till? allt?!
Stockholm är... bättre än Täljö!
Kan du sjunga? jag kan hålla ton men skulle aldrig kvala till Idol
Spaghetti eller makaroner? tunna spagetti
Land du vill besöka? ALLA jag vill se världen och kan redan bock av bla. USA, Nya Zeeland och Italien...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar