8 december 2010

Jag är tillbaka

Hej hopp nu är jag tillbaka har haft en blogg paus i typ två veckor nu, men nu är jag tillbaka. Det var inte en riktigt planerad men jag behövde verkligen bara fokusera på plugget och på mitt nya jobb på HEMTEX. Jobbet är super kul men det är jobbigt att först gå i skolan och sedan veta att man ska direkt till jobbet. Ganska tufft att hinna med alla läxor så det r därför bloggen var lagd på hyllan ett litet tag. annars skulle jag inte säga att så mycket annat har hänt. Har lite planer för nyår och några helger fram över och bara längtar till jul, kommer bli så mysigt. Men nu ska jag fixa lite på en julklapp som jag håller på med blir kanske en smygtitt på den senare. (Vi får se)
Här kommer en bildbomb med bilder som jag tagit med kära Photo Boothunder den senaste månaden.




Jag på flygplatsen i USA. mådde så jävla dålig över att behöva åka i från Andreas trodde att hjärtat skulle spricka.




min lilla polkagris som sötaste MOA gav mig mig på första advent, men den gick sönder...


Min skiss till en uppgift i skolan. (Vårt projekt ''Bilden av Afrika)


Min deformerade pasta som jag hittade när jag skulle fixa middag. hahah Aldrig sett en missbildad spagetti!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar