2 februari 2011

2 februari

Hej hopp sitter just nu på historia lektionen (konstigt att jag alltid gör inlägg under historia lektionen). Jag är så sjukt trött och känner mig så där halvbra egentligen, kanske håller på att bli förkyld eller något, det visar sig väl. Men i nuläget så kan jag knappt hålla ögonen öppna, har snudd på huvudvärk och har även ont i magen, vad är det med mig... men jag ska inte klaga (det är ju inte roligt?). Ska se från den positiva sidan, vi har novell skrivning i stort sett hela dagen, så jag tänker faktiskt gå hem och skriva den.

ÅHhh vad jag inte orkar det här.... BLÄÄÄÄÄ, tycker egentligen det är väldigt intressant, men som sagt mår jag så där halvbara och tar inte in någon som helst information, känner mig typ helt död (eller inte död men tom...). Men nu är det rast så får se om jag stannar lite längre eller om jag börjar vandra hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar