3 februari 2011

REGN??


hej hopp
som jag misstänkte igår så mår jag inte så mycket bättre än vad jag gjorde då, så som sagt sitter jag hemma. Ska skriva klart min novell och fixa min garderob som är kaos och för hoppnings vis så mår jag bättre framåt kvällen. Orkar verkligen inte missa skolan, jag är redan skoltrött och en dag hemma är ju skönt men jag missar saker som jag då måste ta igen och odet betyder att det blir mera att göra... BLÄÄÄÄ...

Och förresten så måste jag berätta om min reaktion som jag fick när jag såg att det regnande;
jag tittar ut för det låter som om det regnar,
inser att det regnar
(min första tanke):
-HAHAH, yes det regnar
(förklaring till varför jag blir glad att det regnar)
- nu kanske snön äntligen kan försvinna!!!
(hundradels sekund efter jag tänkt, detta)
- men vad håller jag på med jag kan ju inte bli glad att det regnar, eller jo om det innebär att vintern är slut...
-yes!!!!

hahah man kan ju nästan börja undra, vad jag har för problem... Visst så kanske jag inte gillar vinter och snö är en ren avsky men när jag blir glad över att det är ur kasst väder så får man sig en funderare.

Men det var allt för nu, ska återgå till att regndansa o_O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar