2 februari 2011

Trött!!!

Hej hopp sitter just ni i soffan med en filt runt mig. Asså jag kan inte på stå att jag mår särskilt bra och om det är så här i morgon vet jag inte vad... Jag kom ju som sagt hem ganska tidigt (men senare ön vad jag tänkt) och satte mig lungt och duktigt för att skriva på min novell. Jag tog upp ett nytt dokument och började googla lite på Sovjetunionen under 1930- talet men det slutade inte riktigt som jag tänkt mig, jag helt enkelt somnade med datorn i knät... Så bra för den inställninget till plugg! Vaknade några gånger och vred mig i soffan, jag drömde också massa skumt, väldigt längesedan jag drömmde så det var ju lite halvskumt. Men när jag väl vaknade på riktigt och gick upp för att hämta en Alvedon så var klockan 6 och jag hade sovit sen klockan 2... Tror helt enkelt att jag behövde att sova. Men hoppas att pappa kommer hem snart så att vi kan äta. MAT MAT MAT MAT MAT!!!!!!

Men eftersom jag håller på att somna igen så tänker jag avskytts detta blogginlägg och försöka hitta på något vettigt att göra, får se hur det går med den biten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar