9 februari 2011

är jag inte omtyckt eller varför vill inget funka???

Hej hopp

tänkte bara titta förbi så här i mellan pluggandet och säga en sak, JAG HATAR VERKLIGEN ATT RITA HÄNDER, det blir helt sjukt dåligt och så JÄ*LA FULT!!!!!! GAaaahhhh FRUSTRATION, kan inte fatta hur man ska få dem att se bra ut...
Om nu undrar över mitt smärre utbrott är det så att vi håller på med en uppgift i skolan som kommer sabbas om jag inte lyckas kleta ner ett par fina händer. BLÄÄ hatar verkligen när man inte blir helt nöjd. Men men jag visar bilden också så att ni fattar vad jag menar. Den är inte klar på långa vägar, så kan väl vara bussig att lägga upp slutresultatet också när det är klart. Men nu ska jag fortsätta att skriva novellen som ska vara klar till klockan 10 i kväll. HAHAHA visst är jag i tid! Inte alls dålig på att planera. Men till mitt försvar har jag försökt att skriva men jag är som ett igen täppt rör och har inte kunnat pressa fram en ända mening men i morse fick jag åtminstone en början på helvetet och når jag var på väg hem så kom jag igång riktigt bra nu återstår bara drygt en och en halv sida. Hoppas verkligen att den är acceptabel, det är inte en av mina underverk om man säger så... Älskar ju att skriva men ärligt talat vill jag bara bränna upp den här uppgiften och sedan spotta på den. Det är inte min vecka som ni kanske förstår.
Och så får jag inte heller glömma att berätta att jag inte längre har huvudverk eller ont i magen men i stället så har jag nu fått grymt ont i halsen. jag tror nästan att någon försöker straffa mig?! VAD HAR JAG GJORT?!?!?!
Aja inte mera att göra åt, drack lite te med honung när ja kom hem, inte för att det hjälper så mycket i längden, med det lindrar smärtan lite i alla fall.

Nu ska jag fortsätta men min vackar, älskade och helt underbara novell skrivande. -.-ZZZZzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar