29 juni 2011

dagens film





Precious Based on the Novel Push by Sapphire

Detta är nog något jag kommer att börja blogga om. De som känner mig vet att jag kollar oerhört mycket film/ serier och jag letar alltid efter något mer att kolla på. Så varför inte blogga om något som jag kan om och som faktiskt är en väldigt stor del av min vardag. Gissar att vissa tycker jag är lite knäpp men vem bryr sig. Men vidare till själva inlägget.

Som det står så heter filmen Precious Based on the Novel Push by Sapphire och jag måst ändå säga att den var bra! Inte en sådan där action film men bomber och skjutande men en realistisk film som faktiskt berör. Kan förefalla något långsam eller seg utan att något riktigt händer men det är just det som också är grejen. Det är inget sagolikt liv utan verkligheten och jag rekommenderar den till alla som fastnar för verklighetsbaserade böcker. ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ Av 10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar