19 juni 2011

Tåren faller från kinden men läpparna ler

Hej hopp sitter vid köksbordet med mamma och Andreas och snackar familjeförhållande, riktigt intressant faktiskt.
Så idag har det regnat... och deppig dag värre kan jag väl säga. Det känns som om hela min sommar har sabbats och allt står på vänt. Jag sitter hemma och fixar inte att gör något ting och bara veta att jag inte kan klara av det att jag inte fixar att åka någonstans utan att må pissigt värre. Det tar på en rent mentalt om man säger så och man bli så himla deppig att hela tiden behöva säga nej till alla fina människor människor. Men jag tackar "gud" att jag har dessa människor, för finare vänner kan man inte önska sig, de är helt underbara och jag vet inte hur jag skulle överleva utan dem!!!! Men nu ska jag återgå till mitt fina lilla rum som jag hållt på att fixa i ordning, flyttat på grejer och bytt plats på andra och rensat lite av skiten som jag inte vill ha kvar. Måste säga att det är väldigt skönt med lite förändring. Möblerna är inte ommöblerade men ändå, att inte ha det som det var förut är så himla skönt. men det tror jag har att göra med att jag är i stort behov av förändring, eftersom jag är så himla trött på att gå runt och må dåligt. Men nog om depp och över till något extremt mycket roligare!!!! BÄSTASTE CHARLOTTA har äntligen kommit hem och jag har saknat henne så stört mycket!!! Har dock inte hunnit träffa henne men ska i stället tillbringa midsommar med den fina söta människa! Gu va jag har saknat henne!




Finare kompis kan man inte ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar