11 juni 2011

Sommaren på en lördag

Hej hopp fina människor! I dag vaknade jag av att min mobil ringde och att min chef/ överordnande eller va det nu kan kallas ringer och jag får hjärtattack. Tänker; FAN, HElvetets jävla skit piss jag har missat att jag ska jobba och har försovit mig!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men......jag hade inte missat något utan hon skulle bara dubbelkolla lite om sommaren och sån... Kan ju nästan tro att man inte litar på sig själv. Men i alla fall så kunde ju alla drömma om att jag skulle kunna somna om och eftersom klockan var halv elva kunde jag lika gärna gå upp. Så nu sitter jag på min säng och har Super mys med musik genom högtalarsystemet och båda fönsterna öppna. Hur sköt som helst! försöker städa lite i rummet och det går väl sådär halv långsamt men måste verkligen fixa min garderob för den är kaos med ett stort K!!!!! Musiken som är i gång för ögonblicket är i alla fall detta!

P.S min fina systemkamera kom igår och den är HUR FIN SOM HELST!!!!! Tack älskade pappa & mamma!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar