7 juni 2011

Juni är en fin månad

Hej hopp sorry för den dåliga uppdateringen som vanligt, men men min värld är inte som den ska. Jag mår fortfarande skit och ska till baka till läkaren i morgon... Men en sak sominte går att toppa är att JAG HAR FYLLT 18 FREAKING ÅR!!!!!!! SÅ JÄKLA NICE!!!!!!!!!! helt underbart faktiskt, så nu mamma och pappa få får jag göra VAD JAG VILL! (eller ja....... typ)
Kan ju också berätta att min bror nu fyllt 21 år! grattis till dig Andreas. För de som inte vet så fyller vi dagarna efter varandra 5 & 6, kul va ?! hahah kanske inte men i alla fall. Lite presenter jag fått då, JAg fick min älskade systemkamera nu!!!! nikon d3100 med 18-105 mm objektiv Jippi nu blir det massa fina bilder! Sen fick jag en sån där jätte fin tårthatt, super fin, ett par nya SUPER FINA blåa converse, rosevin och lite mera smått och gott. Min bror fick en 42 tums tv så kan inte säga att han klagar heller.
Har inget mera att berätta så tänkte fortsätta att göra inget alls och lyssna på den lilla spotifyn som pluppat upp. Hatar det nya systemet... ska köpa premium.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar