21 juli 2011

dagen efter


Hej (inget hopp) det är ganska svårt att komma tillbaka efter det förra inlägget, och sorgen ligger fortfarande tungt om hjärtat. Men livet måste gå vidare och tyvärr så kan vi inget annat göra att minnas och uppskatta alla fina som finns kvar. Jag pratar dagligen med en av Rebeccas närmsta vänner och det skär verkligen i hjärtat när man hör hur dåligt hon mår. Det ända som man vill göra är at krama om henne och säga att allt kommer att bli bra. Förhoppnings vis blir det ju så också men tills dess så har hon (och alla oss andra) en svår tid framför oss. Men jag vill inte vara ledsen och min blogg är ingen depp blogg, jag vill vara glad och lycklig och jag är så trött på att ständigt må dålig så...
Jag är i alla fall på Gotland nu i Hemse och har inte en ända jobb dag framför mig för ens i slutet av Augusti. Det är så skön och det betyder att jag kan vara med mina älskade vänner! Men mera fixar jag inte att skriva så jag låter allt annat vara osagt.

Ta hand om er alla nu alla för mera sorg vill vi inte ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar