2 juli 2011

Sol som det bara skriker om det!


Hej hopp idag är det 31 grader i solen och jag fixar bara inte att vara ute... Jag älskar solen men kan väl också säga att den tar kål på mig. Jag var ute och fotade lite i trädgården i dag, (börjar tröttna på blommotiv...) och när jag sprang runt på berget (jag var i bara strumpor) så brände jag mer eller mindre fötterna av mig... HELT SJUKT JU! så efter att ha kutat runt ett tag så gick jag in slog upp fönsterna helt och sitter nu i korsdraget i mitt rum med musik från högtalar systemet. Det är skönt det också men ändå, det är synd att man inte kan ha en inbyggd fläkt i pannan eller något så man kan vara ute. Men det var allt för nu, jag är expert på att bara babbla på om ingenting så när jag inte ens har något vettigt att komma med.... Men det är ju bara jag eller ?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar