31 juli 2011

Hemma

Hej hopp

Igår skulle jag och shoppa med Charlotta men upptäckte när jag stod i kön till kassan att min plånbok inte var i väskan.... Trött på sig själv asså, första gången jag glömt den hemma, helt enkelt inte klokt.... Så det blev varken linnet eller bikinin som jag tänkt. Sen efter det så mötte jag upp Emma, Sara och Rebecca Bremer (charlotta fortfarande med) för att gå på en minnes stund för Rebecca, Det var oerhört fint och jag behövde verkligen det där eftersom jag missade den andra. Begravningen är den 15 och då kommer jag med största sannolikhet att närvara. Det kommer vara så sjukt jobbigt men livet är ju inte lätt eller hur. Sedan idag var jag och klättrade med Charlotta och mina syskon, riktigt roligt var det men man blir ju så GALET trött i musklerna! Sen blev det thaimat när vi skulle hem och nu sitter jag i soffan och är så sjukt mätt! Har inte ätit så mycket på så länge!!!! (Jag kanske börjar må bättre nu också; HOPPAS HOPPAS)

Men nu är det till att återvända till Tv och filmen som står på, En ALLAS favorit bridget jones på spaning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar