5 februari 2010

fredag är toppen!!!

Hej hopp

FREDAG!!!!
HELG!!!
nästan FRISK!!!
Det är så himla skön att det äntligen är helg. Visserligen har jag vari hemma även i dag men vad då, fredag är härligt oavsett om man varit hemma eller i skolan!!! Och detta väder, haha lite nördigt kanske, men jag älskar ljus och det är inget dystert molntäcke som täcker min lilla bubbla i dag. Jag var till och med ute och gick lite. (haha jag var ute med hunden) det var otroligt skön att få andas lite frisk kall vinter luft, säger hon som inte gillar vinter haha. Som ni kanske märker är jag på ett otroligt bra humör trotts att jag fortfarande är små snuvig och har haft lock för öronen HELA dagen!!!
Så vad har man gjort i dag då nu när man har känt sig lite bättre. Jo... man började med att hoppa ut ur sängen med ett strålande humör och plockar snabbt fram datorn och gör sin vanliga tur i internett världen, bloggarna, sin mail och facebook. Pratar lite med en kompis på msn, blir på ytligare lite bättre humör när man tittar ut genom fönstret och ser hur solen strålar in. Stänger av tv som varit på i någon halvtimme eller så och går och fixar lunch som består av köttbullar och snabbmakaroner. Efter det fixade man en liten snabb lösning till gardinerna i mitt rum, sedan satt man och lyssnade på musik tills mamma och bror kom hem. Så egentligen har jag inte gjort särskilt mycket bara låtit timmarna gå... men en sak som jag hittade var en grupp på facebook som heter 45 things a girl wants but will never ask for . Där som ni kanske fattar står det 45 saker en flickvän vill att pojkvännen ska göra utan att behöva fråga och det är verkligen vettiga saker. Den perfekta pojkvännen!!! Jag lägger upp listan direkt efter i ett eget inlägg. Ja det var det jag hade att säga för tillfället. Ha en bra helg och en fortsatt trevlig fredag!!!!!



här är en bild jag tog från vardagsrumsfönstret i eftermiddags. (glöm inte att jag bor på lilla täljö som är omringat av skog haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar