8 februari 2010

hej hopp

Kan ni gissa vad jag INTE gjort i dag... jo pluggat på spanska som jag lovade mig själv att jag skulle göra!!! Men som VANLIGT fastnade jag framför tv med datorn i knät. Och sen när jag väl skulle sätta igång insåg jag att jag var tvungen att börja laga mat så att den inte skulle bli klar till 9 i kväll!!! och man får ju inte heller glömma cp konversationen på facebook som jag hade med en kille i min klass som jag ogillar starkt. Om jag säger så här ”FATTAR INTE VAD HANS PROBLEM ÄR!!!!” låt mig bara va... men nu ska jag inte haka upp mig på honom för han är inte ens värld att lägga en tanke på. I stället kan jag väl säga att att jag är fortfarande helt täppt i näsan och sitter nästan och dreglar över mitt te när jag försöker att dricka. Haha inte så fint kanske, så jag ska nog gå och hämta min neseril.

det var allt jag hade för i dag så ha det bra (nästan) alla söta människor



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar