14 februari 2010

RIP dator!!!

I dag har jag ingen lusta att säga varken ditt eller datt men jag känner att jag ändå måste säga något. Därför kan jag säga att jag sitter just nu framför min brors dator och skriver. Varför kanske ni undrar, jo det är så att min egen dator blev grovt misshandlad av ett ut putat coca cola glas i fredags kväll!!!! det var inte med mening men den avled några minuter senare efter olyckan och i morgon ska jag skicka den till lilla läkaren vi namn Humac som finns i Västermalms galerian. Jag hoppas kunna uppliva den där... men det är inte det som gör mig så förtvivlad för jag tror att det inte är några problem för dem. Det som oroar mig är hur jag ska överleva projektet som håller på att avslutas och som jag då är i stort behov av min dator!!!!! Den innehåller nämligen bilder, text och allt annat jag behöver för att kunna genomföra min power point som jag ska ha på fredag. Så jag har ganska mycket ångers över hur jag ska hinna klart!!!!!!!!!!!!!! Ja.. vad mer kan jag säga??? inte konstigt att jag känner mig helt nere och bara vill sova resten av mitt liv. Det är inte så att jag har panik eller så, känner mig bara helt tom som om inget längre spelar någon roll och den känslan tar kol på mig!!! Jag vill vara glad och sitta på en grön gräsmatta med solen i mitt ansikte!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, VAD JAG VILL HA SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nej nu ska jag försöka skriva lite mer på min analys som ska in i morgon och som jag egentligen skulle ha gjort igår. Jag har kommit i gång ITE men det står helt sitt så jag ska försöka pressa fram några bra meningar.

Hörs när min dator är tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar