10 februari 2010

plugga tills man dör!!!

Hej alla söta människor

I dag blir det ett kort kvälls inlägg eftersom jag var så otroligt sen med att börja skriva ett inlägg och egentligen ska gå och lägga mig så att jag en gång för alla får sova alla de timmar jag borde sova. Men det går nog bra, jag menar, det har ju gått de senaste 3 åren. (lite överdrivet kanske) I alla fall så kan jag berätta att det har/är JÄTTE MYCKET nu i skolan att det är helt sjukt. Idag lämnade vi in ett grupparbete och nu på fredag ska en engelska grej också in. Som tur var sköt mina lärare upp en ytligare uppgift tills på måndag. Och det är inte allt! Jag har även en till sak jag måste fixa till (glömt en sak på tidigare uppgift) men som jag kan vänta med tills nästa vecka då jag på fredagen har power point presentation att redovisa och ett ton grejer i spanskan som måste pluggas. Vecka innan sportlovet börjar det i alla fall lugna ner sig, då har vi bara två prov på fredagen. (idrott och naturkunskap) Jag tror inte jag har glömt något, men man vet aldrig lärarna kan ju få för sig att jävlas lite till med oss elever och lägger in någon sak till... fy f*n vilka veckor!!!

Ja... jag ville bara visa vilket fullpackat pluggschema jag hade så att andra kan uppskatta sin lediga tid!!!!!!!!

sov sött och dröm söta drömmar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar