4 februari 2010

sjuk

Hej hopp alla friska barn som inte siter hämma med förkylning som jag.

Ja som sagt var har jag stannat hemma i dag. Man har helt klart mått bättre än nu kan man ju lungt konstatera! Jag sprutar snor och nyster varanan sekund och man får ju inte glöma nesserilen, halstabbletterna och den underbara lepsylen som hindrar mina läppar från att förblöda. Vattenglaset är även brevid så att jag inte torkar ut som en liten manet på land!!! jag hade tänkt att plugga hela dagen eftersom jag inte kunde släpa mig till skolan i morse men det slutade med att jag landade framför tv med en enorm huvudvärk. Jag har fortfarande ont i tänderna efter gårdagens spänning hos tandregleringen och det gör det lite svårt att tugga i mig min apelsin som jag har mosat in i munen. Men det ska nog gå bra... så det var lite av min usla dag hoppas alla har det bättre än mig!!! skriver kanske lite senare.

här är en bild på mig som är tagen på nyår och som jag har fixat lite i gimp ser lite bättre ut där än vad jag gör nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar