6 januari 2011

01.23 en onsdag?!

Hej hopp ja nu ligger jag just i detta ögonblick i min säng och håller på att somna. Har varit hos kusinerna med mamma och pappi och kom just hem, helt slut. Det beror dock inte på att det var jobbigt att vara där ( det var super trevligt) men den jä* la katten skulle ju börja jama och ha sig klockan 8 i morse och eftersom jag vänt på dygnet är det en riktigt höjdare att behöva gå upp och öppna ytterdörren så att katten kan få gå ut och sedan inse att katten inte tänker gå ut när han vänder i dörröppningen och går in i gen. Och som det inte var nog med det ska han sedan hålla mig hallvaken fram till klockan 11 då mamma kommer in. Inte glad på honom idag om vi sägger så... Men nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna så jag säger god natt till alla där ute som fortfarande är uppe och ränner...


Dröm söta drömmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar