3 januari 2011

Matte?!

Haj hopp kan ni fatta att jag sitter och räknar matte!!!! Vilken överaskning men om vi säger så här så måste jag det för att kunna klara av matte B. Det är inte mitt starak ämne, haha. Jag rent av avskyr den sablans matten. Men jag tänker klara det för när det väl är över (har ingen matte i 3:an) så kommer jag aldrig behöva göra ett ända matte tal och det är med den inställningen jag nu har satt mig ner med bok och penna!!! Man jag ska försöka få lite mera gjort nu eftersom jag har hafft ett ganska fullproppat lov med vänner, familj och jobb. Jag ska jobba imorgon ( jabbade igår) och mamma, pappa och jag ska sedan den 5 åka till mina kusiner i Nacka. Sen tror jag att jag inte har något för ens den 8 då jag ska jobba hela helgen och sen drar ju skolan igång... Men nu väntar matten och min spotify lista!!! Det jag har i öronen nu är Gavin DeGraw med ( Nice to meet you) anyway. Jätte bra plugg musik, lugn och avkopplande utan att vara typ sövande.

Ha det gott nu de sista dagarna på detta snöiga lov!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar