19 januari 2011

VÅR?!

Hej hopp

sitter på historia lektion just nu och försöker lyssna till vad Samuel säger men det går som ni kanske förstår inte så bra... ÄR så sjukt trött och kan knappt ta in någon information överhuvudtaget, jag tror att jag snart kommer bli förkyld eller något för jag känner mig helt sänkt, men det kan ju också bero på att jag sover för lite. Vi får se vad det leder till.
Jag som sagt så sitter jag i klassrummet och ''lyssnar'' när min lärare berättar om Ryska revolutionen, han tror att jag antecknar men he wishes..... GAHHHHH jag orkar inte! Borde verkligen men jag orkar inte...... Tycker egentligen detta är ganska intressant men nu är jag som en zombie! Satt i morse på tåget utan musik eller bok och jag bara satt där, kändes inte konstigt eller något (brukar ALLTID känna mig som det största miffot utan musik eller något annat att göra), jag måste vara helt störd.
Just ja glömde att be om ursäkt om att jag bloggat sämre den senaste veckan men jag försöker ju alltid bli bättre och nu när solen börjar titta fram då och då, så tror jag att jag snart är på spåret igen! (är jätte sol känslig, utan sol ingen Martina, med sol en levande Martina, och till 95% super lycklig) JAG HATAR VINTER, SNÖ OCH KALLT!!!! Nu väntar jag bara på att snön ska smälta bort, att asfalten ska torka, att solen ska värma och att gräsmattorna åter ska få en grön nyans. Jag älskar vår och skulle dö utan den. (Därför så strejkar jag mot vinter och intalar mig att det är vår och att det bara är den jobbiga snön som dröjer sig kvar) Jag vill ha shorts, linne och underbara converse (har inte hunnit använda mina två par (höga bajsbruna hahah, och låga hallonröda) som jag köpte i USA, det var ju snö när jag kom hem till Sverige...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar