29 januari 2011

Hej hopp nu har jag nyss kommit hem från jobbet och fick just veta att få gäster. Igentligen pallar jag inte vara social, men det ligger inte i min natur att vara otrevlig och osocial, så det är bara le och va trevlig... Haha nej så farligt är det absolut inte, men jag hade tänkt mig att kunna mer eller mindre däcka i soffan och springa omkring i pjamas hela kvällen, men kan nog räkna bort den tanken. Den fanns liksom inte med i mammas lördagsplaner! Haha tatal fail på mig, men får i alla fall min Cola och då är jag nöjd.

Men om jag ska berätta om vad jag gör i detta nu så sitter jag med min Cola burk ( nästan slut) och äter upp krabsicken ( ingen aning hur det stavas men ni fattar) som jag ska ha till min förrätt, jag kör lite special eftersom jag inte gillar saffran som mamma har använt sig av. Men nu ska jag mosa i mig det sista av krabsticken, haha, för att sedan masakera nötterna!!!!

MosMos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar