26 januari 2011

skulle du kalla mig underlig?



hahah Jag är lite trög, kanske ska säga att jag och Matilda har sökt jobb på Emmaboda festivalen! (där av mitt underbara mail) kommer bli så sjukt roligt och så får man ju inte glömma att jag då har fyllt 18 vilket gör det hela ännu mera awesome! 2011 kommer bli den BÄSTA SOMMAREN EVER!!!!! (min bror och bästa vän kommer att återvända till Sverige, jag är 18 år!!! kommer ha sjukt mycket pengar eftersom jag jobbar, sommaren till sista året i gymnasiet, om jag blir godkänd i Matte B, så ALDRIG mera matte någonsin i hela mitt liv, åter igen jag är 18 år!!!!!! och så får man ju inte glöma mina helt underbara vänner som är de bästa som finns) jag som ni kanske märker så är jag på ett otroligt bra humör, trots att jag håller på att somna (som vanligt) och kan inte fatta att sommaren snart är här, måste bara få snön att smälta, NÅGRA TIPPS PÅ HUR JAG SKA GÖRA??? (funderat på att hårtorka hela min tomt, men det skulle ju inte riktigt vara en hållbar utveckling...eller?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar