1 mars 2010

i'm back on track!!!



ÄNTLIGEN TILLBAKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan knappt fatta att det var att det var för en månad sen min dator avled. Jag trodde att det skulle gå att uppliva den men icke!!! den var STEN DÖD! Så det som hände var att jag fick vänta i 3 veckor för att (som jag trodde) få gå och hämta ut min dator igen, men när jag väl öppnade paketet som jag till min stora glädje (och till alla andras förtret) så inser jag att det inte är min älskade lilla dator som ligger där i utan en splitter nya modellen!!!! det var LYCKA!!! haha fast att jag förlorat allt som fanns på min förra dator så kunde jag inte låta bli att glädjas över min nya skinande dator.
Så varför har jag inte skrivit innan??, jo för jag har varit helt upptagen med att ladda ner alla nödvändiga program som måste finnas. Jag har även försökt samla i hop så många minnen som möjligt så att mitt förflutna inte rann i väg med den där Coca colan. Dessvärre har det inte gått så bra men hoppas fixa lite mer nu under lovet. Pappa (som tyr är har de flesta familjebilderna sparade på sin dator).

Det var anledningen till mina fyra veckors frånvaro, but I'M BACK!!! haha

dagens aktivitet har bestått av att mamma och jag har internett handlat, (det gick tillsammans på ca 2000 kr) efter det har vi suttit och skapat smycken. (en liten hobby vi har) jag har åstadkommit 2 armband, det skulle blivit ett tredje men den idéen grusades och då gav jag upp. Mamma där i mot har gjort 3 halsband 1 armband 4 örhängen och bytt ut 2 örhängens krokar. Det har varit riktigt mysigt med en mamma dotter dag. (mamma hade tagit ledigt hela dagen)
tanken var att vi egentligen skulle åkt i till stan och shoppat men om jag säger så här hade varken mamma eller jag lust att ens sticka tån utanför dörren. Undertiden tiden vi fixade med smyckena hittade mamma fram en SUPER snygg ring som jag fick. Jag har letat efter en liknande men alla har varit svin dyra!!! (bild kommer senare)

Mer än detta hade jag inte tänkt att skriva. Ska få ner lite text i morgon igen så att jag inte glömmer bloggen helt och hållet.
ALLA får ha en toppen slut på en mysig måndag med snöoväder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar