17 augusti 2010

DEN ÄR BORT, DEN ÄR BORTA, DEN ÄR BORTA, DEN ÄR BORTA

hej hopp

Kan ni fatta det den är borta!!!! BORTA som i borta för alltid, kommer aldrig tillbaka... kommer aldrig att se den mer!!!!!!!!

Och nej det är inte som jag droppat min mobil i en sjö eller något sånt... Jag pratar så klart om min (före detta) tandställning, den är puts väck!!! På ett sätt är det sorgligt men samtidigt så JÄV*A SKÖNT!!!!!!!! Mina foton kommer aldrig mer bli lika charmerande som om jag skulle ha den kvar men jag kommer kunna äta tex majskolv utan att se ut som om jag hade gnuggat den på tänderna i stället för att tuggat på den och inte tala om att slippa alla popcorn som aldrig mer kommer att fastna!!!

...............................DET ÄR HELT OTROLIGT

Men det som är ytterligare en bonus är att mamma har lovat att jag ska få bleka tänderna nu när tandställningen är borta och då kommer jag att få perfekta tänder!!!!

Men nu ska jag fixa min Spotify listor, ALLA är helt kaos i... så nu får det bli lite ordning på allting innan skolan börjar och jag inte får tid för små saker. Föresten så städade jag min garderob i går, den såg ut som F*N!!! Allt låg huller om buller hade ingen koll på något så jag gjorde ett ryck och vek allt och la kläderna som de egentligen ska ligga och kläderna som inte fick plats (har uppenbarligen för liten garderob) hamnade i Andreas tomma hyllor, SUPER BRA.
Men tills vidare ha det super i skitvädret!!!




p.s lite bilder jag tog i dag när jag kommit hem från tandregleraren.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar