6 augusti 2010

Köra bil, shoppa kläder, sova på soffan och träffa gamla vänner... DET ÄR LIVET DET!!!


hej hopp

Var har sommarlovet tagit vägen???
Jag fattar verkligen inte var all tid har tagit vägen, ena stunden är det HUR LÅNGT KVAR som helst och i nästa andetag ska man tillbaka till de tidiga månarna och trängseln på tunnelbanan. Alltihop är faktiskt väldigt deprimerande... (men det ska bli roligt att träffa alla igen) Men nu ska vi inte vara så negativa jag börjar ju trots allt den 23 så lite längre än de flesta får jag vara ledig...

För tillfället sitter jag i min säng med pyjamasen på och lampan släckt och försöker skriva ett vettigt inlägg till skenet av datorskärmen så vi får ju se hur det går med den saken. För att helt byta spår kan jag också säga att övningskörningen går alldeles galant!!! Vi har tillbringat det senaste dygnet hos farmor och farfar nere på deras land (Sörmland)och gissa vem som körde hahah. Nej men jag tycker det är otroligt roligt att köra och det känns som jag verkligen har fått kläm på allt, sen att jag har mycket kvar att lära mig är en annan sak. Jag hoppas kunna ta körkortet på min födelsedag, som inträffar 5 juni, det skulle vara jätte roligt och perfekt till sommarens alla aktiviteter. (planerar redan för nästa sommar, jag verkar ha missat några årstider)

Men nu ska jag sova vill ju inte missa skönhetssömnen! Förresten så har jag shoppat massa grejer men bilderna tar jag i morgon när det existerar ljus i mitt lilla rum.

Dröm söta drömmar

1 kommentar: