11 augusti 2010

Dropp, dropp, dropp.........''Ja, jag gråter''

Hej hopp

Jag ber verkligen om ursäkt för den otroliga usla uppdateringen!!!! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det har bara inte blivit av än., Det har varit så mycket att tänka på och så många vänner man vill hinna träffa. Jag har ju i stort sätt spenderat hela sommaren med min älskade Charlotta, jag vill inte att hon ska åka!!! Inte för jag tror att hon inte kommer att få det super utan för att jag inte vet vad jag ska ta mig till under de 10 månaderna hon kommer att vara borta!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men jag vet att hon kommer få så mycket roligt borta i USA och jag är så glad för hennes skull men samtidigt ledsen. Jag kommer helt ärligt stå och as gråta när vi ska säga hej då… vet inte hur jag ska ta mig till skolan den dagen. (vi kommer säga hej då på morgonen efter hennes avskeds fest typ den 24 )

Men jag ska ta vara på den sista tiden vi har kvar. Sitter på hennes land nu och uppdaterar (det är det minsta jag kan göra för henne) samtidigt som hon stirrar upp på mig med munnen fullt med sånna där godis snören. Fattar inte hur mycket jag kommer att sakna henne men jag vet i alla fall hur det är när någon lämnar en kvar här i Sverige, jag saknar min bror så otroligt mycket fortfarande. Han har varit borta sen april och jag kommer att få återse honom nästa sommar!!! När vi pratar på Skype är det inte samma sak som om vi skulle ha pratat om han skulle ha varit hemma. Nu vill ju alltid mamma och Pappi veta allt som har hänt och vad han har för sig, men om jag ska vara helt ärlig så skiter jag fullständigt i vad han gör på dagarna jag vet att han har den bästa tiden i hans liv och mer behöver jag inte veta! Jag vill bara höra honom prata. (Jag vet att jag låter som en psykopat nu men kan inte förklara det på bättre sätt)

Jag älskar min Familj och ALLA som ingår i den!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar