13 augusti 2010

... över ån ån ån, tappa tån tån tån, in i kamma'rn efter hamma'n spika fast sin lilla tå


hej hopp

JAG VET ATT JAG SUGER PÅ ATT UPPDATERA!!!! men jag har ingen lust att sitta framför datorn när det är fint väder ute och när mamma blir så glad när man hjälper henne och håller henne sällskap. Dessutom har jag typ en enorm blogg torka och jag vet inte vad jag ska skriva. Jag skulle ju kunna skriva om alla som ska till USA men det känns så himla uttjatat att jag bara inte orkar med allt. Visst jag kommer sakna/ saknar alla men så är det bara... jag behöver inte skriva om det i alla inlägg för jag gissar att alla fattade det första gången. Jossi sticker tex i morgon och Charlotta sticker den 27 augusti vad mer kan jag säga?! Jag låter verkligen som en bitch, men vadå klart att jag är lite bitter och ledsen när alla mina älskade åker iväg och själv sitter man fast i Sverige och undrar hur det ska gå... (De kommer lixom ha den bästa tiden i deras liv och jag bara väntar på att gå ut gymnasiet så att jag också kan få ett år utomlands) GHAAAAAA är så frustrerad!!! Men nu ska jag inte vara sån inlägget blir ju inte så kul att läsa om jag bara snackar om att jag är less...

Kan berätta att jag följde med mamma och handlade ny jord till trädgården (jag körde) och när vi var på granngården slog jag i min lilltå att jag trodde att jag skulle börja böla i affären, ni vet den där känslan när man slår i cp-nerven, så kändes det och när jag sedan skulle backa ner från huset (huset är en bit upp från parkeringen så vi kör hela vägen upp när det är tunga grejer vi ska lyffta av) var jag så klart tvungen att sätta på mig skorna igen och mosa ner min lilla tå i mina converse. Snacka om att det gjorde ont!!! Har faktiskt fortfarande ganska ont men inte som då. jag tror att det var nageln jag mosade in i resten av tån för när man tittar på den är det som en liten blodfläck (eller ett rött blåmärken eller vad man ska kalla det).

Men som alltid ska jag sova nu (inläggen gör jag nästan alltid det sista jag gör) Mammas barndomskompis Anne är här (hon bor på Gotland så de brukar inte träffas så mycket) så vi ska väl gå upp i relativt tid så att vi kan hitta på något kul.

Dröm söta drömmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar