23 augusti 2010

skola,fika,bio!!!

Ja, som ni ser så överlevde jag första skoldagen. helt okej om jag ska vara ärlig men trotts det känner jag ångesten över allt plugg som komma skall... Men som jag brukar säga den dagen den sorgen! (väldigt bra uttryck enligt mig) efter ''uppropet'' eller vad man nu ska kalla det gick jag och ett gäng tjejkompisar ner till Zinken och tog en fika hade jätte mysigt och trevligt och det var jätte roligt att träffa alla igen. Efter det åkte jag vidare till T-centralen för att möta upp Charlotta, Asra och Aron vi hade bestämt (typ under dagen) att vi skulle in till Sergel för att se en film, även detta blev jätte mysigt. När filmen hade slutat krånglade jag mig iväg mot roslagsbanan och de muppade tågen som ALDRIG stannar på Täljö, men som tur var hade mamma dragit över på jobbet så hon kunde hämta mig i Roslagsnäsby och så bar det i väg hem och till kvällsmackan (middag). Jepp det var min dag, kul va?!... bloggar mer i morgon (det är mammas och pappas bröllopsdag imorgon och vi ska hitta på något mysigt tillsammans)

hoppas ni också över lever skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar