14 augusti 2010

depp

Hej hopp

Nu är jag där igen, klockan är 1.14 och jag bestämmer mig för att börja skriva ett inlägg som kanske ingen ens läser... *snark* Det är det som är så trist med att inte kunna se statistik på blogger, man vet liksom aldrig om man pratar med sig själv eller om någon ens vet att jag existerar i denna ''lilla'' blogg värld?! Jag vet att Charlotta läser min (hon tjatar som F*N att jag ska uppdatera bättre men jag försöker) och det blir ju mer folk som hittar mig om jag uppdaterar ofta men ändå liksom. Jag är inte den som säger till alla att jag har en blogg, läs min, titta här, men ändå vill jag någon typ av respons... Det går kanske inte ihop? Jag får kanske bli som alla andra som länkar på FB och som hela tiden ''reklamar'' om sin ointressanta blogg. Jag vet ju inte ens om den är intressant. Det handlar ju bara om lilla mig och mitt liv och det ä ju inte världens roligaste, men jag försöker ju skriva om mitt liv och det går liksom inte att göra det mer spännande!!! Kanske borde lägga upp mer bilder på mig och grejerna jag köper och mina täckningar, men jag anser att jag har för kass kamera för att det ska vara värt att fotat men jag får kanske ändra på det resonemanget. Jag kan väl försöka att lova att jag ska fota lite av grejerna jag köpt nu under sommaren så att ni (om det finns några) får se...

Ledsen att det här inlägget blev lite depp som det från igår men jag blir väl sån när det är sent och jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om. Ni får leva med det...


Och innan jag somnar kan jag ju meddela att Mamma, jag och Anne ska testa på att gjuta i betong i morgon (om vädret tillåter det) men jag återkommer med resultat.
P.S Om ni vill göra mig på bra humör kan ni ju slänga in några kommentarer så att jag vet att ni lever!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar